Költözés, újrakezdés, végiggondolás

Fontos pillanathoz érkezett a Könyvkritikák oldal: az oldal búcsút vesz a freeblogtól, hogy egy új tárhelyen folytassa eddig tevékenységét. 

A búcsú mindig fájdalmas és nehéz, nekem is iszonyú rossz volt megválni a korábbi szolgáltatótól, de sajnos kénytelen voltam megtenni ezt a lépést. Talán sokan emlékeznek még a freeblog tavalyi nagy leállására, mikor is cirka 2 hónap munkája ment - majdnem - a kukába. Azóta az üzemeltetők nem igazán tudnak mit kezdeni az idő közben felmerülő egyre több problémával: a statisztikát nem jelzi, a kereső funkció bedöglött, a legújabb álláspont szerint pedig nem lehet új bejegyzést írni. Éppen ezért voltam kénytelen új oldalra költöztetni a blogot. 

Kicsit sajnálom a dolgot, mert az 5 és fél év alatt több mint 1000 bejegyzés, és közel 900 komment született, amiket sajnos nem tudok áthozni az új oldalra. A korábbi kritikák és a szívemhez közel álló írások szép lassan átkerülnek majd erre a blogra (csak még rá kell jönnöm, hogyan tudok időzíteni bejegyzéseket). Sajnos a legkedvesebb kommenteket (többek között a fordítók és szerzők által írt bejegyzéseket) már nem tudom ilyen formában a blog.hu-ra áthozni, de megtalálom a módját ezek megőrzésének. 

Ezzel együtt átgondoltam a blog mostani formáját is, és kénytelen voltam más változtatásokat is bevezetni. Először is, a kicsivel több mint 2 éve működő "A hét idézete" poszt megszűnik, valamint az oldalon ezentúl csak kritikákat és friss megjelenéseket, ajánlókat olvashattok, más típusú cikkek nem kapnak helyet. 

Végezetül mindenkit örömmel üdvözlök az oldalon, remélem, ezt is olyan sokan fogjátok szeretni, mint a korábbit!