Rövidhír: Folytatódik a Crossfire-sorozat!

1303783.jpgAlig pár napja írtam egy cikket az Ulpius-ház Kiadó által megkezdett - azonban be nem fejezett - könyvsorozatokról, és azok folytatásairól. Akkor úgy fogalmaztam, hogy a hosszú időre való tekintettel szinte véglegesnek tekinthető, hogy mely sorozatok kaptak lehetőséget a további megjelenésre más kiadóknál. Sylvia Day erotikus szériáját a "befejezetlenek" kategóriájába soroltam, azonban a rajongók legnagyobb örömére, február 14-én (Valentin-napon) jön a negyedik rész Rabul ejtve címmel, az Athenaeum Kiadó gondozásában.

Fülszöveg: Gideon angyalkának hív, pedig ő a csoda az életemben. Az én gyönyörű, sebzett harcosom, aki elszántan küzd, hogy lemészárolja a démonjaimat, de a sajátjaival nem akar szembenézni.
Fogadalmunknak még jobban össze kellett volna kovácsolnia bennünket, ám ehelyett felszaggatta a régi sebeket, felszínre hozta a fájdalmat, a bizonytalanságot. Éreztem, hogy Gideon kicsúszik a kezem közül, hogy legszörnyűbb félelmeim valóra válnak, hogy elveszítjük egymást...
Életünk legboldogabb időszakára árnyékot vetett a múltja, és pusztulással fenyegetett mindent, amiért olyan keményen megdolgoztunk. Borzasztó válaszút elé kerültünk: vagy az ismerős, biztonságos lét, amit megismerkedésünk előtt éltünk, vagy a harc egy olyan jövőért, ami hirtelen lehetetlen, reménytelen álomnak tűnik...

Megjelenés: 2017. február 14. 
Oldalszám: 400
Ára: 3999,- Ft